[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Динамічне світіння!
Олезьо Дата: Вівторок, 31.08.2010, 21:05 | Сообщение # 1
Сообщений: 45
Замечания:
Уважение
[ 0 ]
Offline
Динамічне світіння!

Отже, сьогодні я навчу вас робити дуже цікавий ефект, який називається "Динамічне світіння".

Нам знадобиться два фото. Автор використав ці:


Кінцевий результат буде виглядати так:

Крок 1.

Для початку, потрібно забрати з фотографії машину. Якщо у вас теж є будь-які "непотрібності" на фото, просто заберіть їх за допомогою Patch Tool (J). І заповните це місце за допомогою Clone Stamp Tool (S).

Якщо ви ніколи не користувалися інструментом Patch Tool, то непотрібно засмучуватися. Є кілька способів скористатися ним. Спочатку виділіть непотрібний обєкт, потім візьміть інструмент Patch Tool та перемістіть виділення так, щоб непотрібний обєкт зникл. Інструмент Patch Tool змішаює область яку ви виділили на ту до якої ви перемістили виділення. Також для надання реалістичності пограйте з настройками. Patch Tool - це воістину великий інструмент! biggrin

Крок 2.

Отже "непотрібності" прибрали, тепер застосуємо фільтр Filter> Render> Lighting Effects, і робимо так щоб джерело світла був зверху-справа.

Крок 3.

Тепер виділіть небо будь-яким зручним для вас інструментом. Автор зробив це за допомогою інструменту Pen Tool (P). З виділених небом створіть маску шару.

Крок 4.

Продублюйте шар CTRL + J, і обесцветьте продубльований шар за допомогою CTRL + SHIFT + U. Застосуйте фільтр Filter> Blur> Gaussian Blur з радіусом 4 пікселя. І поміняйте Blending Mode на Overlay.

Крок 5.

Тепер нам потрібно фото з променями сонця виглядають з під хмар. Я взяв цю, помоему вона чудово підходить для роботи.

Ставимо його позаду всіх шарів.

Дублюємо шар, і ставимо Blending Mode на Lighter Color (є тільки в CS3).

Крок 6.

Знову дублюємо шар і ставимо Blending Mode на Multiply.

Крок 7.

Тепер робимо невидимими шари з замком. Беремо другий шар з хмарами і зливаємо всі верстви в новий шар CTRL + SHIFT + ALT + E.

Знебарвлює його CTRL + SHIFT + U, і ставимо Blending Mode на Overlay, Opacity на 50%.

Крок 8.

Створюємо новий шар поверх інших. І робимо велику білу крапку за допомогою м'якої кисті великого розміру.

Після використовуйте цей фільтр Luce filter. Щоб було схоже що промінь проходить крізь хмари ставимо Blending Mode на Overlay.


Ось приклад даного шару з чорним фоном.

Крок 9.

На це кроці ми повинні затемнити ліву сторону замку на яку не падає світло а праву навпаки освітлити. Робимо ми це за допомогою м'яких великих кистей інструментів Burn і Dodge Tool.

Начебто все, але малюнок вийшов дуже темним. Доведеться освітлити ...

Крок 10.

Щоб закінчити нашу роботу робимо Image> Apply Image з налаштуваннями "Merged", "RGB" та "Normal". Це створить новий шар з копією всіх попередніх шарів. Ставимо Blending mode на Screen і Opacity на 70%. Тепер проідітесь по всіх верствах застосовуючи фільтр Filter> Sharpen> Unsharp Mask з налаштуваннями Amount 250% і Radius 2 пікселя (залежить від розміру зображення). Це додасть нашому малюнку чіткість ...

От і все! Динамічне світіння готове wink




  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Друзі сайту

Рекламний блок

Рекламний блок

Тут може бути ВАША реклама

Детальніше..